Podstawy pedagogiki korekcyjnej 10-1S-POK2
.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PE1_U02 Potrafi w podstawowym zakresie wykorzystywać zdobytą wiedzę teoretyczną do analizowania i interpretowania problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych i pomocowych występujących na etapie edukacji elementarnej dziecka z trudnościami w rozwoju i uczeniu się
PE1_U03 Umie posługiwać się w podstawowym zakresie wybranymi ujęciami teoretycznymi z obszaru pedagogiki korekcyjnej w celu diagnozowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych oraz analizowania i interpretowania zachowań poszczególnych uczestników procesu wychowania i kształcenia
PE1_U08 Posiada, co najmniej na podstawowym poziomie umiejętność prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierając je argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych, poglądów różnych autorów z obszaru pedagogiki korekcyjnej
PE1_K05 Dostrzega i formułuje dylematy moralne i etyczne związane z pracą nauczyciela, nauczyciela-wychowawcy i nauczyciela-terapeuty w pracy z uczniami z trudnościami w rozwoju i uczeniu się w oparciu o poznane modele teoretyczne
PE1_K10 Wykazuje zrozumienie gotowość do działania na rzecz dzieci z trudnościami w rozwoju i uczeniu się w przedszkolu i w szkole oraz znajomość teoretycznych i prawno-organizacyjnych podstaw tego typu działań
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: