Projektowanie aplikacji medialnych 10-1S-PKM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2019L: |
Efekty kształcenia
Efekty zgodne z PROGRAMEM KSZTAŁCENIA dla kierunku: PEDAGOGIKA (PE) Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil akademicki wprowadzony Uchwałą Rady Wydziału NP. nr 629/15-16 obowiązujący od roku akademickiego 2016/17
WIEDZA
PE1_W22
- Zna podstawowe zasady przygotowania aplikacji multimedialnych zgodnie z założeniami procesu kształcenia.
PE1_W23
- Posiada wiedzę z zakresu podstawowych założeń procesu dydaktycznego i twórczo analizuje potrzeby i możliwości zastosowania aplikacji multimedialnych i innych materiałów.
PE1_W25
- Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą wsparcia pedagogicznego z wykorzystaniem aplikacji multimedialnych.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U01
- Potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zjawisk dotyczących edukacyjnego wykorzystania aplikacji multimedialnych.
PE1_U02
- Stosuje innowacyjne podejście do projektowania i przygotowania aplikacji multimedialnych z uwzględnieniem kryteriów merytorycznych i technicznych.
PE1_U15
- Potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne w zakresie realizacji aplikacji multimedialnych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K02
- Docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla utrzymania i rozwoju prawidłowych więzi w środowiskach społecznych i odnosi zdobytą wiedzę do projektowania aplikacji multimedialnych.
PE1_K03
- Ma przekonanie o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań pedagogicznych w środowisku społecznym; jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych związanych z projektowaniem i wykorzystaniem aplikacji multimedialnych.
- Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej w zakresie projektowania i wykorzystania aplikacji multimedialnych.
PE1_K08
- Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy w zakresie projektowania aplikacji multimedialnych.
Kryteria oceniania
• Metody i formy pracy ze studentem:
- ćwiczenia praktyczne
- wykład aktywizujący
- analiza materiałów źródłowych
• Nakład pracy studenta:
- ćwiczenia i godziny kontaktowe 30
- przygotowanie się do zajęć 15
- lektury 10
- przygotowanie projektu 20
- przygotowanie się do zaliczenia na ocenę 15
Suma ECTS: 3
• Forma zaliczenia
- wykonanie projektu i zaprezentowanie efektów w formie prezentacji
Literatura
• Literatura:
1.Bednarek J., Multimedialne kształcenie ustawiczne nauczycieli, Wyd. WSP TWP, Warszawa 2010.
2.Siemieniecki B. (red.), Edukacja medialna w świecie ponowoczesnym, Wyd. Naukowe UMK, Toruń 2012.
3.Tanaś M., Galanciak S. (red.), Cyberprzestrzeń - Człowiek - Edukacja. Cyfrowa przestrzeń kształcenia, t. 1, Wyd. Impuls, Kraków 2015
4.Bednarek J., Andrzejewska A.(red.), Cyberprzestrzeń - Człowiek - Edukacja. Dylematy przestrzeni cyfrowej, Wyd. Impuls, Kraków 2015.
5. Z. Zieliński. E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną. Helion 2012
W cyklu 2020L:
• Literatura: 1.Bednarek J., Multimedialne kształcenie ustawiczne nauczycieli, Wyd. WSP TWP, Warszawa 2010. 2.Siemieniecki B. (red.), Edukacja medialna w świecie ponowoczesnym, Wyd. Naukowe UMK, Toruń 2012. 3.Tanaś M., Galanciak S. (red.), Cyberprzestrzeń - Człowiek - Edukacja. Cyfrowa przestrzeń kształcenia, t. 1, Wyd. Impuls, Kraków 2015 4.Bednarek J., Andrzejewska A.(red.), Cyberprzestrzeń - Człowiek - Edukacja. Dylematy przestrzeni cyfrowej, Wyd. Impuls, Kraków 2015. 5. Z. Zieliński. E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną. Helion 2012 |
Uwagi
W cyklu 2020L:
• Metody i formy pracy ze studentem: Suma ECTS: 3 • Forma zaliczenia Link do zajęć: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: