Przygotowanie dziecka do nauki w szkole 10-1S-PDN3
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Podczas zajęć studenci pogłębią wiedzę z zakresu cech rozwoju dziecka w momencie przejścia między przedszkolem a szkołą. Podejmą się analizy narzędzi diagnostycznych służących badaniu gotowości szkolnej. Opracują ćwiczenia przygotowujące dziecko do uczenia się w szkole. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
PE1_W22 Ma uszczegółowioną wiedzę z zakresu teorii pedagogicznych dotyczących uwarunkowań rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym przygotowującego się do rozpoczęcia nauki w szkole
PE1_W24 Ma uszczegółowioną wiedzę z zakresu teorii pedagogicznych dotyczącą uwarunkowań i cech rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym przygotowującego się do rozpoczęcia nauki w szkole
PE1_U 01 Na podstawie poznanych teorii pedagogicznych i psychologicznych potrafi dokonywać podstawowych obserwacji i prostych interpretacji zjawisk społecznych zachodzących w grupie dzieci w ostatnim roku wychowania przedszkolnego, przygotowujących się do rozpoczęcia nauki w szkole
PE1_U 08 Posiada, co najmniej na podstawowym poziomie umiejętność prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierając je argumentacją w kontekście wybranych teoretycznych perspektyw dotyczących przygotowywania dzieci do rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Metody dydaktyczne: praca z tekstem, dyskusja, praca w grupach, prezentacja Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe: 30 godzin |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: