Projekt animacji kultury w środowisku szkoły 10-1S-PAL1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
ZAJĘCIA I ZAJĘCIA II ZAJĘCIA III i IV ZAJĘCIA V i VI ZAJĘCIA VII ZAJĘCIA VIII ZAJĘCIA IX ZAJĘCIA X ZAJĘCIA XI i XII Trzy jednostki zajęciowe przeznaczone są na indywidualne konsultacje projektowe [w zależności od potrzeb studentów]. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2019L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
PE1_W23
- Zna kontekst wprowadzenia i popularyzowania metody projektów w pracy animacyjnej.
- Zna metody planowania, wdrażania i ewaluacji projektów o charakterze animacyjnym, społeczno-kulturowym i profilaktycznym tworzonych i realizowanych w środowisku szkoły.
PE1_W24
- Zna realizowane w szkole strategie i programy rozwoju.
- Zna różne rodzaje projektów realizujących programy rozwoju.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U13
- Potrafi pracować w zespole pełniąc różne role; umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych - w roli twórcy i koordynatora projektów o charakterze animacyjnym,.
PE1_U14
- Potrafi analizować przyjmowane strategie i metody własnych działań animujących.
PE1_U15
- Przekłada treści teoretyczne na praktyczne oddziaływania pedagogiczne, animacyjne, społeczne.
- Potrafi tworzyć i implementować projekty kulturalne, edukacyjne i społeczne o charakterze animacyjnym.
- Potrafi dobierać i wykorzystywać dostępne materiały i środki dla projektowania i realizowania działań pedagogicznych, w tym nowoczesnych technologii, pakietów multimedialnych itp..
- Potrafi opracowywać budżet projektu, pozyskiwać fundusze na jego realizacje oraz dokonywać rozliczeń w postaci raportów finansowych.
- Umiejętnie prowadzi dokumentację własnej działalności animacyjnej.
- Wykazuje się kreatywnością w rozwiązywaniu problemów społecznych.
- Potrafi podejmować działania na rzecz rozwiązywania problemów i łagodzenia konfliktów w środowisku szkoły.
- Potrafi podejmować działania na rzecz rozwiązywania problemów środowisk lokalnych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K01
- Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności animacyjnych, rozumie potrzebę ciągłego doskonalenia w pracy animatora społeczno-kulturowego, dokonuje samooceny własnych kompetencji.
PE1_K08
- Definicja wyczerpuje merytorycznie opis szczegółowy.
Uwagi
W cyklu 2020L:
METODY KSZTAŁCENIA: Prezentacja multimedialna (wykładowca) UWAGA!* *WSZYSTKIE MATERIAŁY SĄ DOSTĘPNE DLA GRUPY WYKŁADOWEJ NA PLATFORMIE GOOGLE (DYSK). NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe: 30 Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: