Podstawy animacji społeczno-kulturowej 10-1S-PAK1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty dla specjalności ASKn-EW:
WIEDZA
PE1_W22
- Zna genezę animacji społeczno-kulturowej.
- Zna podstawową terminologię (jej źródła oraz zastosowania) z tego zakresu, stosowaną w kontekście pedagogiki czasu wolnego, oddziaływań edukacyjnych, wychowujących, opiekuńczych i socjoterapeutycznych.
PE1_W24
- Ma poszerzoną wiedzę na temat specyfiki aktywności kulturalnej i społecznej różnych grup ludności we współczesnych społeczeństwach oraz roli instytucji szkoły w jej rozwijaniu.
PE1_W25
- Zna programy, procedury i metody stosowane w instytucjach systemu oświatowego, wspierania pedagogicznego osób i grup społecznych.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U01
- Potrafi dokonywać obserwacji i interpretacji zjawisk społecznych, istotnych dla animacji społeczno-kulturowej i edukacji kulturalnej prowadzonej w szkole bądź jej środowisku; .
PE1_U05
- Potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie na temat problematyki animacyjnej z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K02 - Rozumie i docenia znaczenie wiedzy pedagogicznej dla podnoszenia, jakości działań animacyjnych.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efekty dla specjalności ASK-EN:
WIEDZA
PE1_W22
- Zna genezę animacji społeczno-kulturowej.
- Zna podstawową terminologię (jej źródła oraz zastosowania) używaną w zakresie animacji społeczno-kulturowej w kontekście pedagogiki czasu wolnego, oddziaływań edukacyjnych, wychowujących, opiekuńczych i socjoterapeutycznych.
PE1_W25
- Zna programy, procedury i metody stosowane w instytucjach systemu oświatowego w celu wspierania pedagogicznego osób i grup społecznych.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U01
- Dokonując analiz potencjału animacyjnego w środowisku prawidłowo posługuje się terminologią z zakresu teorii i praktyki animacji społeczno-kulturowej.
PE1_U06
- Umie w sposób wyczerpujący zaprezentować główne ujęcia teoretyczne związane z animacją społeczno-kulturową na tle szerokich kontekstów pedagogicznych.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K02
- Rozumie i docenia znaczenie wiedzy teoretycznej w zakresie humanistyki i nauk społecznych dla podnoszenia, jakości działań animacyjnych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: