Organizacja kształcenia zintegrowanego 10-1S-OKZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
Na wykładach zostanie poruszona następująca problematyka: Na ćwiczeniach zostanie poruszona następująca problematyka: |
W cyklu 2020Ln:
Na wykładach zostanie poruszona następująca problematyka: Na ćwiczeniach zostanie poruszona następująca problematyka: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019Ln: | W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2020Ln: |
Efekty kształcenia
Efekty dla roku akademickiego 2017/2018 - III rok:
WIEDZA
PE1_W15
- posiada podstawową wiedzę o dziecku jako uczestniku działalności wychowawczej, edukacyjnej, kulturalnej i pomocowej,
PE1_W22
- zna podstawowe założenia instytucjonalnego kształcenia i wychowania dziecka w wieku wczesnoszkolnym.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U06
- umie w sposób spójny wypowiedzieć się w mowie i na piśmie na tematy dotyczące wybranych zagadnień z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej,
PE1_U08
- posiada w stopniu podstawowym umiejętność prezentowania własnych poglądów, popierając je argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych i ujęć różnych autorów,
PE1_U11
- potrafi w podstawowym zakresie wspierać dzieci/uczniów w procesie zdobywania wiedzy.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K07
- posiada podstawowe umiejętności oceniania przydatności typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
PE1_W15 ma podstawową wiedzę o uczestnikach działalności edukacyjnej, wychowawczej, opiekuńczej, kulturalnej i pomocowej. Posiada podstawową wiedzę o dziecku jako uczestniku działalności wychowawczej, edukacyjnej, kulturalnej i pomocowej.
PE1_W22 Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą koncepcji teoretycznych w zakresie określonym specjalnością studiów. Zna podstawowe założenia instytucjonalnego kształcenia i wychowania dziecka w wieku wczesnoszkolnym.
PE1_U08 Posiada umiejętność prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierając je argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych, poglądów różnych autorów. Posiada w stopniu podstawowym umiejętność prezentowania własnych poglądów, popierając je argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych i ujęć różnych autorów.
PE1_U11 Potrafi animować prace nad rozwojem uczestników procesów pedagogicznych oraz wspierać ich samodzielność w zdobywaniu wiedzy, a także inspirować do działań na rzecz uczenia się przez całe życie. Potrafi w podstawowym zakresie wspierać dzieci/uczniów w procesie zdobywania wiedzy.
PE1_K07 Jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach realizujących działania pedagogiczne i zdolny do porozumiewania się z osobami będącymi i niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie. Posiada podstawowe umiejętności oceniania przydatności typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
Literatura
W cyklu 2020L:
Zasoby online: Literatura obowiązkowa: Literatura uzupełniająca: |
W cyklu 2020Ln:
Zasoby online: Literatura obowiązkowa: Literatura uzupełniająca: |
Uwagi
W cyklu 2020L:
Praca synchroniczna i asynchroniczna z wykorzystaniem platformy TEAMS: • zajęcia będą realizowane synchronicznie zgodnie z planem zajęć ustalonym na początku semestru, |
W cyklu 2020Ln:
Praca synchroniczna i asynchroniczna z wykorzystaniem platformy TEAMS: • zajęcia będą realizowane synchronicznie zgodnie z planem zajęć ustalonym na początku semestru, |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: