Marketing społeczny 10-1S-MAS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
TREŚCI KSZTAŁCENIA: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2020L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
PE1_W08
- Zna podstawowe zasady negocjowania, mediacji i komunikowania się.
- Zna możliwości wykorzystywania zasad i prawideł komunikowania się społecznego w działalności pedagoga twórczości.
PE1_W18
- Zna i rozumie podstawowe metody wpływu społecznego. Rozumie ich mechanizmy działania i obrony przed nimi.
- Zna podstawowe zasady negocjowania, mediacji i komunikowania się. Rozumie ich znaczenie dla rozwoju zawodowego.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U07
- Zna i potrafi stosować w praktyce psychologiczne aspekty działania i odbioru komunikatów reklamowych.
- Zna zasady konstruowania przekazu społecznego; potrafi projektować proste kampanie społeczne propagujące wartości humanistyczne.
Uwagi
W cyklu 2020L:
METODY KSZTAŁCENIA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: