Kształtowanie umiejętności samoobsługowych – metodyka 10-1S-KUS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PEP1_W05 Ma wiedzę o możliwościach dziecka w zakresie radzenia sobie z samoobsługą, kontrolowania przez dzieci zwieraczy i dążenia do tego by być czystym i suchym. W
PEP1_W05 wie, w jaki sposób ocenić kompetencje samoobsługowe dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym.
PEP1_W15 zna zasady organizowania zajęć dla małych dzieci mających na celu wdrażanie ich do samodzielnego wykonywania czynności samoobsługowych.
PEP1_W15 Ma wiedzę o zależnościach między samoobsługą i kształtowaniem zaradności życiowej dzieci
PEP1_W15 Ma rozeznanie w poglądach rodziców w opanowaniu czynności samoobsługowych potrafi ocenić kompetencje samoobsługowe swoich podopiecznych.
potrafi przeprowadzić zajęcia dotyczące wdrażania małych i przedszkolnych dzieci do wykonywania czynności samoobsługowych, higienicznych oraz porządkowych, w tym z udziałem małych nauczycieli.
PEP1_U01 potrafi zaprojektować zajęcia dla rodziców, mające na celu przekazanie im wiedzy z zakresu wspierania samodzielności dzieci.
PEP1_U03 potrafi zaprojektować współpracę z rodzicami dzieci o obniżonych kompetencjach samoobsługowych, higienicznych oraz porządkowych, w tym z udziałem małych nauczycieli.
PEP1_U03 potrafi zaprojektować zajęcia dla rodziców, mające na celu przekazanie im wiedzy z zakresu wspierania samodzielności dzieci.
PEP1_U03 potrafi zaprojektować współpracę z rodzicami dzieci o obniżonych kompetencjach samoobsługowych.
PEP1_K02 ma przekonanie o potrzebie organizowania regularnych zajęć dla dzieci z zakresu samodzielności życiowej.
PEP1_K04 ma świadomość bycia wzorem dla dzieci w zakresie kulturalnego zachowania się i wykonywania czynności samoobsługowych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: