Edukacja przyrodnicza w domu, żłobku i przedszkolu – metodyka 10-1S-EPZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
zna podstawy psychologiczne i pedagogiczne rozwoju zainteresowań przyrodniczych u dzieci.
Orientuje się w publikacjach dotyczących realizacji edukacji przyrodniczej w przedszkolu i wczesnej edukacji.
Zna metodykę prowadzenia zajęć z edukacji przyrodniczej
Dysponuje wiedzą z zakresu przyrody ożywionej i nieożywionej
Umie wdrażać dzieci do chronienia środowiska przyrodniczego, do prowadzenia prostych hodowli sprzyjających rozumieniu praw przyrody i rozwijaniu zainteresowań przyrodniczych.
Umie prowadzić zajęcia z zakresu przyrody ożywionej i nieożywionej w żłobku i przedszkolu.
Zna metody zapoznawania dzieci ze zjawiskami atmosferycznymi i przewidywaniem ich skutków.
Potrafi kształtować u dzieci nawyki dbałości o bezpieczeństwo swoje i innych w środowisku społecznym i przyrodniczym we współpracy z rodziną dzieci.
Szanuje przyrodę ożywioną i nieożywioną.
Wykazuje się postawą proekologiczną i przekonaniem, że obowiązkiem każdego człowieka jest dbać i szanować świat roślin i zwierząt.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: