Edukacja matematyczna w przedszkolu i szkole – metodyka 10-1S-EMP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
PEP1_W09 Ma pogłębioną wiedzę dotyczącą podstaw psychologicznych i pedagogicznych łączenia edukacji matematycznej ze wspomaganiem rozwoju umysłowego dzieci; zna modele rozwoju intelektualnego i modele kształtowania wiadomości i umiejętności matematycznych.
PEP1_W13 Orientuje się w zaleceniach podstawy programowej dotyczących edukacji matematycznej dzieci. Potrafi uzasadnić ciągłość edukacyjną na styku dom – przedszkole – szkoła.
PEP1_W15 Zna konsekwencje nadmiernych i specyficznych trudności w edukacji matematycznej, jeżeli ciągłość ta zostanie zachwiana.
PEP1_U03 Potrafi realizować treści kształcenia we wszystkich obszarach edukacji matematycznej, potrafi korzystać z wzorców matematycznych dostosowując je do potrzeb i możliwości poznawczych dzieci. Umie sprawdzić poziom kompetencji dzieci w zakresie operacyjnego rozumowania na poziomie konkretnym, liczenia i rachowania, mierzenia długości i pojemności; zorganizować zajęcia wspierające dzieci, których kompetencje są niższe od oczekiwanych.
PEP1_U05 Umie przygotować dzieci do nauki szkolnej tak, aby maksymalnie zmniejszyć zakres specyficznych trudności w szkolnym uczeniu się matematyki.
PEP1_K01 Dysponuje takim poziomem osobistych wiadomości i umiejętności matematycz-nych, który umożliwi mu prowadzenie zajęć.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: