Praktyka asystencko-pedagogiczna w żłobkach 10-1P-WZP2d
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
K_W23 Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności pedagogicznej w zakresie określonym specjalnością studiów.
Zna strukturę organizacyjną placówki i wie w jakim celu została ona
Powołana, wie jaka jest organizacja procesu edukacyjnego-wychowawczo- opiekuńczego w żłobkach. Zna metody i formy prowadzenia zajęć
Dydaktyczno-wychowawczych oraz środki dydaktyczne wykorzystywane w żłobkach, zna formy przeprowadzania obserwacji; wie, na
czym polega współpraca z rodzicami dzieci; wie w jakich aspektach jest ona najistotniejsza u małych dzieci; wie, na czym polega praca specjalistów
pracujących w żłobku (np. psychologa, logopedy).
K_U09 Potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności pedagogicznej.
potrafi samodzielnie poprowadzić zabawę oraz wykonywać czynności opiekuńcze
związane ze specyfiką pracy w żłobku, samodzielnie przygotowuje pomoce do zabaw i zajęć, potrafi realizować działalność pedagogiczną, potrafi współpracować z kadrą pedagogiczną oraz innymi pracownikami placówki, potrafi prowadzić i dokumentować obserwacje pedagogiczne.
Potrafi współpracować z rodzicami dzieci.
K_K04 Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksji na tematy etyczne i przestrzegania zasad etyki zawodowej
Charakteryzuje się życzliwością, serdecznością, indywidualnym podejściem do problemów każdego dziecka, jest odpowiedzialny za powierzone zadania, charakteryzuje się kulturą osobistą, potrafi w serdeczny oraz rzeczowy
sposób przekazywać rodzicom informacje dotyczące dziecka.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: