Praktyka asystencka w kl. I-III szkoły podstawowej 10-1P-PWK1b
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
PE1_W08 Ma elementarną wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego ich prawidłowości i zakłóceń; Ma elementarną wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, jego prawidłowości i zakłóceń, a także różnorodnych czynników wpływających na skuteczność komunikacji, potrzebną do realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych i w procesie realizacji zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PE1_W18 Ma podstawową wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju, jako nauczyciela i nauczyciela-specjalisty z zakresu terapii pedagogicznej, istotnej w procesie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych
PE1_U07 Ma rozwinięte umiejętności komunikowania się wykorzystywane w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PE1_U13 Potrafi pracować w zespole pełniąc różne role w trakcie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PE1_U14 Potrafi dokonać analizy własnych działań w trakcie realizacji praktyk pedagogicznych i wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu
PE1_U15 Potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy praktyczne z zakresu wczesnej edukacji w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PE1_K01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia na podstawie autorefleksji oraz opinii opiekunów praktyk
PE1_K03 Rozumie potrzebę podejmowania działań pedagogicznych, dostrzega ich sens i wartość w kontekście doświadczeń gromadzonych w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych
PE1_K04 Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksyjny i etyczny nauczyciela i nauczyciela-terapeuty, które prezentuje w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych
PE1_K08 Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne wynikające z zadań praktykanta w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: