Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży 10-1F-PYM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
PEP1_W03 Potrafi scharakteryzować prawidłowości funkcjonowania psychiki człowieka; PEP1_W04 Potrafi scharakteryzować znaczące teorie dotyczące rozwoju człowieka w cyklu życia (Piageta, Eriksona);
Potrafi definiować i rozumie pojęcia używane w psychologii rozwoju dla scharakteryzowania procesu rozwoju na różnych etapach życia człowieka;
Potrafi opisać zmiany w różnych sferach rozwoju psychicznego człowieka: poznawczym, językowym, emocjonalnym, osobowości, społecznym, moralnym;
PEP1_U02 Posiada umiejętność analizowania i interpretowania zjawisk związanych z różnymi sferami rozwoju psychicznego człowieka;
Potrafi wskazać rolę czynników wewnętrznych i zewnętrznych w rozwoju psychicznym człowieka;
PEP1_K01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy o rozwoju człowieka i jego uwarunkowaniach oraz rozumie potrzebę poszerzania tej wiedzy
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: