Pedagogika zabawy 10-1F-PEZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu modułu student:
PEP1_W03 ma uporządkowaną wiedzę na temat procesu wychowania i kształcenia, wie jak dobrać odpowiednie do celów edukacyjnych gry i zabawy; wykorzystując wiedzę z zakresu biologii i psychologii rozwojowej wie jakie gry i zabawy sprawdzą się w pracy z grupą będącą w określonym wieku.
PEP1_W08 ma podstawową wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interpersonalnego, kierujących nimi prawidłowości i możliwych zakłóceń - wiedzę tą potrafi odnieść do specyfiki wykorzystywanych gier i zabaw tak, by usprawnić ich przebieg i ułatwić komunikację pomiędzy członkami grupy.
PEP1_U11 ma rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, potrafi porozumiewać się w sposób precyzyjny, dopasowany do określonej grupy wiekowej, spójny, przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych - mając na celu klarowne przekazanie zasad i reguł gry lub zabawy oraz moderowanie komunikacji pomiędzy członkami grupy.
PEP1_K03 odpowiedzialnie przygotowuje się do swej pracy, opracowując gry i zabawy zgodnie z wymogami sztuki, dopasowując je do potrzeb i oczekiwań grupy, przy uwzględnieniu pedagogicznych zasad projektowania zajęć. Potrafi samodzielnie przeprowadzić zajęcia z zakresu pedagogiki zabawy.
Literatura
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: