Edukacja integracyjna i włączająca 10-1F-EIW1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2019Ln: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
PE1_W13
- Ma uporządkowaną wiedzę na temat podstaw teoretycznych edukacji integracyjnej i włączającej oraz jej terminologii.
PE1_W14
- Zna regulacje prawne (krajowe i międzynarodowe) dotyczące osób z niepełnosprawnością, w tym – ich edukacji.
- Zna główne założenia i kierunki modelu pomocy psychologiczno-pedagogicznej skierowanej do ucznia z niepełnosprawnością w warunkach integracji i włączania.
- Ma podstawową wiedzę na temat celów, modeli i form i metodyki edukacji integracyjnej i włączającej.
PE1_W15
- Zna specyfikę rozwoju i funkcjonowania osób o różnych niepełnosprawnościach, uwarunkowania ich procesu edukacyjnego / rehabilitacyjnego w kontekście ograniczonej sprawności i specyfiki procesu terapeutycznego.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U02
- Potrafi, na podstawie wiedzy teoretycznej, analizować problemy edukacyjne dotyczące poznanych modeli i form edukacji integracyjnej i włączającej.
PE1_U03
- Posługuje się ujęciami teoretycznymi w celu analizy społecznych postaw wobec idei integracji społecznej.
- Potrafi poddać analizie i ocenić wartość poznanych modeli edukacji integracyjnej i włączającej w Polsce i na świecie.
PE1_U08
- Prezentuje własne poglądy, wątpliwości i sugestie odnośnie edukacji integracyjnej i włączającej.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K01
- Ma świadomość potrzeby stałego doskonalenia zawodowego i dbałości o swój rozwój osobisty.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: