Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami mowy 10-0S-WRO
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2019Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W03 Posługuje się podstawową terminologią dotyczącą zaburzeń procesu rozwoju mowy u dzieci w wieku 0–7 r.ż.
PC1_KS_W05 Wykorzystując wiedzę na temat prawidłowego przebiegu procesu kształtowania się mowy, wymienia i opisuje objawy zaburzeń mowy u dziecka w wieku 0-7 r.ż.
Umiejętności
PC1_KS_U02 Określa kierunki działań diagnostycznych i terapeutycznych w odniesieniu do dzieci z nieprawidłowym przebiegiem rozwoju mowy
PC1_KS_U04 Potrafi zaplanować przebieg procesu terapii, skonstruować program terapii oraz ułożyć scenariusz zajęć
PC1_KS_U03 Potrafi zastosować adekwatne do wieku i specyfiki funkcjonowania dziecka z zburzeniami mowy rozwiązania metodyczne, dokonując właściwego wyboru metod, form i środków pracy
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K02 Prezentuje aktywną i odpowiedzialną postawę w zakresie zdobywania wiedzy i umiejętności
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: