Wsparcie rodziny małego dziecka o zaburzonym rozwoju 10-0S-WRM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Systemowy model funkcjonowania rodziny |
W cyklu 2020Zn:
Systemowy model funkcjonowania rodziny |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01
Wymienia i wyjaśnia podstawowe założenia systemowego modelu funkcjonowania rodziny oraz modele rodzin z dzieckiem z niepełnosprawnością; identyfikuje problemy dotyczące macierzyństwa kobiet posiadających dziecko z zaburzonym rozwojem; opisuje zagadnienia dotyczące rodziny w percepcji rodzeństwa dzieci z zaburzonym rozwojem
PC1_KS_W01
Wymienia i opisuje problemy, z jakimi borykają się rodzice posiadający dziecko z zaburzonym rozwojem
PC1_KS_W04
Posiada podstawową wiedzę dotyczącą instytucjonalnych form pomocy rodzinie
PC1_KS_W05
Opisuje czynniki warunkujące sytuację psychospołeczną rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym
PC1_KS_W06
Wymienia i opisuje zasady prowadzenia interwencji kryzysowej, poradnictwa, grup wsparcia oraz działań o charakterze psychoedukacyjnym
PC1_KS_U02
Rozpoznaje problemy rodziny z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju
PC1_KS_U03
Właściwe dobiera i stosuje odpowiednie formy wspierania rodziny z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju
PC1_KS_U04
Projektuje plan pracy terapeutycznej z wykorzystaniem poznanych metod wspierania rodziny
PC1_KS_K02
Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy i dostrzega wartość podejmowanych działań z zakresu wspierania rodziny z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju
Literatura
W cyklu 2020Z:
Bernard, H. S., MacKenzie, K. R. (2001), Podstawy terapii grupowej, Gdańsk: GWP. |
W cyklu 2020Zn:
Bernard, H. S., MacKenzie, K. R. (2001), Podstawy terapii grupowej, Gdańsk: GWP. |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Link do zajęć: METODY KSZTAŁCENIA |
W cyklu 2020Zn:
Link do zajęć: METODY KSZTAŁCENIA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: