Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem 10-0S-WRL
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2019Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W01 Opisuje anatomię i fizjologię narządu słuchu oraz wymienia etiologię powstawania zaburzeń mowy spowodowanych uszkodzeniem słuchu
PC1_KS_W03 Posługuje się podstawową terminologią i dysponuje podstawową wiedzą z zakresu teorii surdologicznej
PC1_KS_W05 Porównuje rozwój mowy i funkcji słuchowej dzieci słyszących i niesłyszących w wieku 0-7 r.ż. oraz opisuje funkcjonowanie dzieci z uszkodzeniami słuchu zgodnie z pedagogiczną typologią uszkodzeń słuchu – K. Krakowiak.
PC1_KS_W03 Wymienia i charakteryzuje metody kształcenia języka u dzieci z uszkodzonym słuchem
PC1_KS_W06 Opisuje proces wychowania słuchowego i wymienia fazy treningu słuchowego
Umiejętności
PC1_KS_U03 Dokonuje właściwego wyboru procedury i narzędzi diagnostycznych w procesie diagnozy dziecka z uszkodzonym słuchem
PC1_KS_U04 Konstruuje program terapii dziecka z uszkodzonym słuchem, tworzy scenariusze zajęć
PC1_KS_U06 W planowaniu działań rehabilitacyjnych uwzględnia rolę rodziny dziecka z uszkodzonym słuchem
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K02 Poszukuje optymalnych rozwiązań w procesie diagnozy i rehabilitacji dziecka z uszkodzonym słuchem
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: