Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej 10-0S-WRI
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Treści programowe: |
W cyklu 2020Zn:
Treści programowe: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2020Zn: | W cyklu 2020Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W01
Wymienia i wyjaśnia podstawowe założenia integracji sensorycznej
PC1_KS_W01
Wymienia i opisuje podstawowe elementy budowy i funkcjonowania poszczególnych zmysłów
PC1_KS_W01
Opisuje proces diagnozy dziecka z zaburzeniem przetwarzania sensorycznego
PC1_KS_W01
Wymienia i wyjaśnia podstawowe rodzaje zaburzeń oraz ich symptomy
PC1_KS_U04
Projektuje plan pracy terapeutycznej dziecka z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
PC1_KS_K02
Odpowiedzialnie przygotowuje się do
realizowania zajęć z małym dzieckiem z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
Literatura
W cyklu 2020Z:
Literatura obowiązkowa: |
W cyklu 2020Zn:
Literatura obowiązkowa: |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Link do zespołu w aplikacji MS Teams: Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: |
W cyklu 2020Zn:
Link do zespołu w aplikacji MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a0735200504de4654a6fd414910f3be6a%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=ee6b9623-5ebd-4163-93f0-6e6c521f44b6&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: