Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem 10-0S-WRA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2019Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W01 Zna terminologię stosowaną w pedagogice specjalnej dotyczącą spektrum autyzmu oraz definiuje pojęcia związane z autyzmem
PC1_KS_W06 Identyfikuje informacje na temat procesu diagnostycznego dziecka z autyzmem / Zespołem Aspergera
PC1_KS_W06 Podaje metody, techniki i formy pracy z dzieckiem autyzmem / Zespołem Aspergera
PC1_KS_W03 Wymienia podstawowe zasady pracy z dzieckiem z autyzmem/Zespołem Aspergera
Umiejętności
PC1_KS_U01 Przeprowadza diagnozę funkcjonalną dziecka z autyzmem/Zespołem Aspergera
PC1_KS_U05 Wykonuje wywiady, obserwacje, itd. niezbędne do przygotowania planu terapii dziecka autyzmem/Zespołem Aspergera
PC1_KS_U06 Projektuje w grupie zadaniowej plan terapii dziecka z autyzmem/Zespołem Aspergera w oparciu o zgromadzone materiały
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Uczestniczy w dyskusji z kolegami i nauczycielami w czasie zajęć
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: