Szkoła i środowisko 10-0S-SZS1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Opis treści programowych: 1. Szkoła jako środowisko społeczne dziecka |
W cyklu 2020Zn:
Opis treści programowych: 1. Szkoła jako środowisko społeczne dziecka |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2020Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PCK1_KK_W06
Posiada podstawową wiedzę o dziecku jako uczestniku działalności wychowawczej i opiekuńczej
PCK1_KK_W06
Ma podstawową wiedzę o uwarunkowaniach rozwoju dzieci i młodzieży
PCK1_KK_W07
Zna podstawowe założenia instytucjonalnej opieki i wychowania dzieci i młodzieży
PCK1_KK_U02
Potrafi dokonywać podstawowych obserwacji i prostych interpretacji zjawisk społecznych zachodzących w grupie
PCK1_KK_U05
Umie w sposób spójny wypowiedzieć się w mowie i na piśmie na tematy dotyczące wybranych zagadnień z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej
PCK1_KK_K01
Docenia znaczenie nauk pedagogicznych) dla prawidłowego wspierania rozwoju dzieci i młodzieży, rozumienia ich potrzeb i poszanowania autonomii
Literatura
1.MENDEL, Maria, Edukacja społeczna : partnerstwo rodziny, szkoły i gminy w perspektywie amerykańskiej / Maria Mendel. - Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2001
2.NAUCZYCIELE i rodzice : w poszukiwaniu nowych znaczeń i interpretacji współpracy / red. nauk Irmina Nowosąd, Mirosław J. Szymański. – Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Wydaw. Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2004
3.PEDAGOGICZNA relacja rodzina – szkoła : dylematy czasu przemian / pod red. Andrzeja W. Janke. – Bydgoszcz : Wydaw. WSP, 1995
W cyklu 2020Z:
1.MENDEL, Maria, Edukacja społeczna : partnerstwo rodziny, szkoły i gminy w perspektywie amerykańskiej / Maria Mendel. - Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2001 Dodatkowe (uzupełniające) pozycje/materiały wg postępu realizacji programu – podawane będą przez prowadzącego poprzez pocztę elektroniczną oraz aplikację Microsoft Teams. |
W cyklu 2020Zn:
1.MENDEL, Maria, Edukacja społeczna : partnerstwo rodziny, szkoły i gminy w perspektywie amerykańskiej / Maria Mendel. - Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2001 Dodatkowe (uzupełniające) pozycje/materiały wg postępu realizacji programu – podawane będą przez prowadzącego poprzez pocztę elektroniczną oraz aplikację Microsoft Teams. |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
OPIS SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ Zajęcia prowadzone w sposób synchroniczny z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams oraz kontakt poprzez pocztę elektroniczną. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a49dc928269104544a0519d413072503f%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=6c9b4b98-4168-4cb8-bb86-336825101715&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA W trakcie realizacji przedmiotu wykorzystywane są/będą zdalne metody kształcenia/uczenia się, w tym: NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe Przygotowanie do zaliczenia/egzaminu końcowego - 15 godzin. Łączna liczba godzin aktywności - 30 godzin Liczba punktów ECTS – 1. |
W cyklu 2020Zn:
OPIS SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ Zajęcia prowadzone w sposób synchroniczny z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams oraz kontakt poprzez pocztę elektroniczną. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a4f0bc18291d943e083da877dc4ad0991%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=ecca79c3-28e3-42d9-8411-5e602f99bf6b&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA W trakcie realizacji przedmiotu wykorzystywane są/będą zdalne metody kształcenia/uczenia się, w tym: NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe Przygotowanie do zaliczenia/egzaminu końcowego - 18 godzin. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: