Monitorowanie rozwoju dziecka 10-0S-MRD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
lPC1_KK_W06 Ma uszczegółowioną wiedzę z zakresu teorii pedagogicznych dotyczących
uwarunkowań rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym
przygotowującego się do rozpoczęcia nauki w szkole.
PC1_KK_U01 Potrafi w podstawowym zakresie wykorzystywać zdobytą wiedzę teoretyczną do analizowania i interpretowania problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych i pomocowych występujących na etapie edukacji elementarnej dziecka.
PC1_KK_U02 Umie posługiwać się w podstawowym zakresie wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu diagnozowania i prognozowania sytuacji pedagogicznych
oraz analizowania i interpretowania zachowań poszczególnych uczestników procesu
wychowania i kształcenia.
PC1_KK_K01 Docenia znaczenie wiedzy teoretycznej z obszaru pedagogiki przedszkolnej dla prawidłowego wspierania rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym, rozumienia ich potrzeb i poszanowania autonomii.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: