Diagnoza małego dziecka z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego 10-0S-DMD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Podstawy psychomotoryki; rozwój psychomotoryczny dziecka; bilans psychomotoryczny |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2020Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W01 PC1_KS_W06 Zna założenia teoretyczne i metodyczne omawianych metod diagnozy psychoruchowej dziecka
PC1_KS_W03 Zna poszerzoną i usystematyzowaną terminologię z zakresu diagnozy psychoruchowej
Umiejętności
PC1_KS_U02 Potrafi przeprowadzić diagnozę psychoruchową dziecka omawianymi metodami
PC1_KS_U04 Posiada pogłębione umiejętności wyszukiwania i przetwarzania informacji na temat dziecka, potrzebne do jego diagnozy z zakresu psychomotoryki
PC1_KS_U04 Potrafi samodzielnie skonstruować arkusz obserwacji dziecka uwzględniający zaburzone funkcje
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K02 Jest wrażliwy na kwestię właściwego doboru metody diagnostycznej do potrzeb ucznia
Uwagi
W cyklu 2020Z:
metody kształcenia: Indywidualny kontakt poprzez platformę Teams Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: