Praktyka pedagogiczna w przedszkolu 10-0P-PW2a
DRUKI DO POBRANIA - dokumenty należy drukować dwustronnie.
UWAGA!!!
DOKUMENTACJA DOTYCZY III ROKU SURDOPEDAGOGIKI ( II rok w roku akademickim 2019/20 ).
Sylabus
Karta praktykanta
Inne dokumenty
Skierowaniesurdo
DOKUMENTACJA DOTYCZY II ROKU WSZYSTKICH SPECJALNOŚCI: ERI, TYF, PLO, PTL, SUR ( w roku akademickim 2020/21).
Sylabus
Karta praktykanta
Inne dokumenty
Skierowanie
DOKUMENTACJA DOTYCZY III ROKU WSZYSTKICH SPECJALNOŚCI: ERI, TYF, PLO, PTL ( II rok w roku akademickim 2019/20 ).
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2020Z: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KK_W08 ma elementarną wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, jego prawidłowości i zakłóceń, a także różnorodnych czynników wpływających na skuteczność komunikacji w czasie realizacji odpowiedniego rodzaju praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, i w wyniku realizacji zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PC1_KK_W14 ma podstawową wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju jako nauczyciela i nauczyciela-specjalisty z zakresu terapii pedagogicznej na podstawie wiedzy zdobywanej w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
Umiejętności
PC1_KK_U06 ma rozwinięte umiejętności komunikowania się, zdobywanej w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PC1_KK_U08 potrafi pracować w zespole pełniąc różne role w zależności od osób biorących udział w procesie wychowania i kształcenia w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PC1_KK_U09 potrafi dokonać analizy własnych działań w czasie realizacji praktyk pedagogicznych i wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu na podstawie doświadczeń zgromadzonych w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PC1_KS_U03 potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy praktyczne z zakresu wczesnej edukacji w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
Kompetencje społeczne
PC1_KK_K01 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia na podstawie autorefleksji oraz opinii opiekunów praktyk
PC1_KK_K02 rozumie potrzebę podejmowania działań pedagogicznych, ich sens i wartość na podstawie doświadczeń gromadzonych w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
PC1_KK_K03 ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksyjny i etyczny nauczyciela i nauczyciela-terapeuty, które prezentuje w czasie realizacji praktyk w różnych rodzajach placówek oświatowych, odpowiednio do zadań zawartych w autorskich programach praktyk
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Kontakt ze studentami będzie odbywał się drogą mailową za pośrednictwem poczty w domenie aps.edu.pl i aplikacji Teams. |
W cyklu 2020L:
Kontakt ze studentami będzie odbywał się drogą mailową za pośrednictwem poczty w domenie aps.edu.pl i aplikacji Teams. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: