Wykorzystanie metod aktywizujących w pedagogice specjalnej 00-FF-WMA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2023L:
Głównym celem zajęć jest zapoznanie studentów z różnymi metodami aktywizującymi w nauczaniu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym metodami graficznymi, ekspresyjnymi i problemowymi. Student rozważy niezbędne adaptacje w stosowaniu danych metod z uczniami o różnych specjalnych potrzebach edukacyjnych. Omówione zostanie miejsce, rola i potencjał metod aktywizujących w kształceniu specjalnym, a także problemy związane z ich wdrażaniem. Studenci nie tylko poznają specyfikę wybranych technik i metod aktywizujących, ale także przećwiczą je w praktyce. |
W cyklu 2024L:
Głównym celem zajęć jest zapoznanie studentów z różnymi metodami aktywizującymi w nauczaniu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym metodami graficznymi, ekspresyjnymi i problemowymi. Student rozważy niezbędne adaptacje w stosowaniu danych metod z uczniami o różnych specjalnych potrzebach edukacyjnych. Omówione zostanie miejsce, rola i potencjał metod aktywizujących w kształceniu specjalnym, a także problemy związane z ich wdrażaniem. Studenci nie tylko poznają specyfikę wybranych technik i metod aktywizujących, ale także przećwiczą je w praktyce. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2024L: |
Literatura
W cyklu 2023L:
Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie : przewodnik po metodach aktywizujących / Edyta Brudnik, Anna Moszyńska, Beata Owczarska,Kielce : Wydawnictwo Jedność, cop. 2011 |
W cyklu 2024L:
Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie : przewodnik po metodach aktywizujących / Edyta Brudnik, Anna Moszyńska, Beata Owczarska,Kielce : Wydawnictwo Jedność, cop. 2011 |
Uwagi
W cyklu 2023L:
15 h - 2 ects |
W cyklu 2024L:
15 h - 2 ects |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: