Reklama - etyka i praktyka 00-FF-REP
TREŚCI PROGRAMOWE
Treści programowe zależą od tematyki zajęć i dobierane są przez osobę prowadzącą, która zgłasza fakultet. Fakultet może być realizowany w języku obcym.
W cyklu 2022L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
W cyklu 2024L:
Reklama jest obecnie jednym z najważniejszych nośników informacji, silnie wpływającym na postrzeganie rzeczywistości przez ludzi i kreującym ich zachowania. Reklama wzmacnia stereotypy, kreuje mody, nowe słowa, powiedzenia i postawy. Dlatego poznanie mechanizmów rządzących reklamami i zdobycie umiejętności ich krytycznego odbioru jest obecnie równie ważne, co nauka języka. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
1. K_W01 Student/-ka definiuje i sprawnie posługuje się kluczowymi pojęciami dla omawianego zagadnienia.
2. K_W01 Zna koncepcje kluczowe dla omawianego zagadnienia.
3. K_W01 Ma wiedzę o uwarunkowaniach i podstawowych mechanizmach dotyczących omawianego zjawiska.
Umiejętności
1. K_U01 Student/-ka potrafi dokonać analizy społecznych aspektów omawianego zagadnienia.
2. K_U02 Jest w stanie odnaleźć i wykorzystać w praktyce właściwą literaturę odnośnie poruszanego tematu.
3. K_U04 Umie prezentować zarówno własny punkt widzenia, jak i rzeczowo ustosunkowywać się do opinii innych osób.
Kompetencje społeczne
1. K_K01 Student/-ka jest nastawiony/-a krytycznie do potocznych, nieuzasadnionych naukowo przekonań.
2. K_K02 Ma motywację do angażowania się w aktywność na rzecz innych osób w praktyce, wykorzystując wiedzę teoretyczną zgodnie z zasadami etycznymi.
Literatura
W cyklu 2022L:
Albin K., Reklama – przekaz- odbiór-interpretacja, PWN, Warszawa-Wrocław 2002, |
W cyklu 2024L:
Albin K., Reklama – przekaz- odbiór-interpretacja, PWN, Warszawa-Wrocław 2002, |
Uwagi
W cyklu 2022L:
Metody dydaktyczne: mini-wykład, prezentacje, dyskusje, multimedia, warsztaty. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: