Public Relations 00-FF-PUR
Cele przedmiotu:
Zapoznanie z podstawową wiedzą z zakresu public relations.
Kształcenie umiejętności wykorzystania metod public relations.
Przygotowanie do inicjowania działań z obszaru „dobrego marketingu”.
Uwrażliwianie na potrzeby związane z marketingiem społecznym.
Efekty:
Student:
- ma podstawową wiedzę z obszaru PR,
- potrafi wykorzystywać wiedzę teoretyczną w celu analizowania i interpretowania określonego rodzaju sytuacji,
- potrafi ocenić przydatność metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z wybraną sferą działalności PR,
- jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych,
- wykazuje aktywność w realizacji indywidualnych i zespołowych działań w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów.
W cyklu 2020L:
1. Istota public relations |
W cyklu 2021L:
1. Istota public relations |
W cyklu 2021Ln:
1. Istota public relations |
W cyklu 2022L:
Treści programowe: 1.Istota public relations. |
W cyklu 2022Ln:
Treści programowe: 1.Istota public relations. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Aronson E., Wilson D.T., Akert M.R., Psychologia społeczna, serce i umysł, Poznań1997.
Black S., Public relations, Warszawa 1999.
Budzyński W., Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość, MT Biznes 2017
Cialdini R. B., Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańsk 2001.
Kotler P., Lee N., Marketing w sektorze publicznym. Mapa drogowa wyższej efektywności, Warszawa 2007.
Maison D., Wasilewski P., Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej, Fundacja Komunikacji Społecznej, Warszawa 2002.
Piwowarska A., Autentyczność przyciąga. Jak budować swoja markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydawnictwo: Onepress
Public relations instytucji użyteczności publicznej, red. E. Hope, Scientific Publishing Group, Gdańsk 2005.
W cyklu 2020L:
1. Aronson E., Wilson D.T., Akert M.R., Psychologia społeczna, serce i umysł, Poznań1997. |
W cyklu 2021L:
1. Aronson E., Wilson D.T., Akert M.R., Psychologia społeczna, serce i umysł, Poznań1997. |
W cyklu 2021Ln:
1. Aronson E., Wilson D.T., Akert M.R., Psychologia społeczna, serce i umysł, Poznań1997. |
W cyklu 2022L:
1. Aronson E., Wilson D.T., Akert M.R., Psychologia społeczna, serce i umysł, Poznań1997. |
W cyklu 2022Ln:
1. Aronson E., Wilson D.T., Akert M.R., Psychologia społeczna, serce i umysł, Poznań1997. |
Uwagi
W cyklu 2020L:
Link do zespołu w ramach MT: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a670fa9b864bb460c824fbc4dd2c2a55f%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=9b549587-6138-4c42-8c6b-7d31802147fe&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 OPIS SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ Zajęcia prowadzone w sposób synchroniczny z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams oraz kontakt poprzez pocztę elektroniczną. METODY KSZTAŁCENIA W trakcie realizacji przedmiotu wykorzystywane są/będą zdalne metody kształcenia/uczenia się, w tym: NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe Przygotowanie zadań praktycznych – 15 godzin. |
W cyklu 2020Ln:
Link do zespołu w ramach MT: https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a8fa0b68c77934706ab908c8eebe75f1d%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=d86be70d-fa9c-46a6-9582-b43bddc54734&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 OPIS SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ Zajęcia prowadzone w sposób synchroniczny z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams oraz kontakt poprzez pocztę elektroniczną. METODY KSZTAŁCENIA W trakcie realizacji przedmiotu wykorzystywane są/będą zdalne metody kształcenia/uczenia się, w tym: NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe Przygotowanie zadań praktycznych – 15 godzin. |
W cyklu 2021L:
METODY KSZTAŁCENIA W trakcie realizacji przedmiotu wykorzystywane są/będą metody kształcenia/uczenia się, w tym: NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe Przygotowanie zadań praktycznych – 15 godzin. |
W cyklu 2021Ln:
OPIS SPOSOBU PROWADZENIA ZAJĘĆ METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe Przygotowanie zadań praktycznych – 15 godzin. |
W cyklu 2022L:
Podstawy zaliczenia przedmiotu: |
W cyklu 2022Ln:
Podstawy zaliczenia przedmiotu: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: