Storytelling. The Role of Fairy Tales and Folk Stories in Children’s Upbringing 00-0F-SRF
TREŚCI PROGRAMOWE
- Wybrane pojęcia z zakresu pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii i
medycyny w języku obcym.
- Podstawowe konstrukcje gramatyczne stosowane w językach obcych.
- Zastosowanie konstrukcji gramatycznych i terminologii zawodowej do budowania
swobodnych wypowiedzi.
- Analiza tekstów naukowych w językach obcych.
- Doskonalenie własnych umiejętności językowych.
W cyklu 2022Ln:
We will discuss the role of stories for children nowadays and in the past. I thought to ask each student to present to the class about a Polish classic story of their choice, also to enlighten me on them. I am sure there are many excellent ones. Also, I would suggest they write a tale themselves, a challenging assignment they can do narrative/illustrations for. It would be so interesting for me to see what they could produce. I also think it good experience for their careers in classrooms to have done this in another language useful for their students. I hope you agree this could be a good balance of primary and secondary sources and materials! |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023Zn: | W cyklu 2022Ln: | W cyklu 2023Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Zna podstawową terminologię obcojęzyczną używaną w pedagogice,
pedagogice specjalnej, psychologii, socjologii i medycynie.
Umiejętności
Potrafi w sposób spójny wypowiadać się w obcym języku na wybrane
tematy dotyczące swojej dziedziny studiów.
Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności
językowe, korzystając z różnych źródeł i nowoczesnych technologii.
Kompetencje społeczne
Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności językowych,
rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się językowego
Kryteria oceniania
Uwagi
W cyklu 2022Ln:
Online lesson |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: