Social Influence 00-0F-SIL
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom
Procesy grupowe
Sekwencyjne techniki wpływu społecznego
Wiarygodność nadawcy
Wpływ społeczny w mediach
Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie
Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci
W cyklu 2020Z:
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom Procesy grupowe Sekwencyjne techniki wpływu społecznego Wiarygodność nadawcy Wpływ społeczny w mediach Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci |
W cyklu 2020L:
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom Procesy grupowe Sekwencyjne techniki wpływu społecznego Wiarygodność nadawcy Wpływ społeczny w mediach Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci |
W cyklu 2021L:
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom Procesy grupowe Sekwencyjne techniki wpływu społecznego Wiarygodność nadawcy Wpływ społeczny w mediach Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Aktywność na zajęciach
Przygotowanie i prezentacja analizy metod stosowanych w reklamach skierowanych do dzieci
Praktyki zawodowe
Nakład pracy studenta:
15 h -udział w zajęciach, 35h - przygotowanie do zajęć, przygotowanie warsztatów
Punkty ECTS: 2
Literatura
Literatura obowiązkowa:
Brown R., Group processes: dynamics within and between groups, Blackwell Publishing, Oxford 2000.
Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002.
Literatura uzupełniająca:
Cialdini R. B., Influence : science and practice, Allyn & Bacon, Boston 2001.
W cyklu 2020Z:
Literatura obowiązkowa: Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: |
W cyklu 2020L:
Literatura obowiązkowa: Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: |
W cyklu 2021Z:
Literatura obowiązkowa: Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: |
W cyklu 2021L:
Literatura obowiązkowa: Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Metody: Nakład pracy studenta: Punkty ECTS: 2 Link do zespołu: |
W cyklu 2020L:
Metody: Nakład pracy studenta: Punkty ECTS: 2 Link do zespołu: |
W cyklu 2021Z:
Metody: Nakład pracy studenta: Punkty ECTS: 2 |
W cyklu 2021L:
Metody: Nakład pracy studenta: Punkty ECTS: 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: