Strategies of Engaging Parents in Developing Children's Language and Literacy 00-0F-SED
Konwersatorium w języku obcym - I rok PC
- Wybrane pojęcia z zakresu pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii i medycyny w języku obcym,
- Podstawowe konstrukcje gramatyczne stosowane w językach obcych,
- Zastosowanie konstrukcji gramatycznych i terminologii zawodowej do budowania swobodnych wypowiedzi,
- Analiza tekstów naukowych w językach obcych,
- Doskonalenie własnych umiejętności językowych.
Konwersatorium w języku obcym - II rok PC
- Rozbudowana terminologia specjalistyczna z zakresu pedagogiki, pedagogiki specjalnej,
psychologii, socjologii i medycyny w języku obcym.
- Doskonalenie konstrukcji gramatycznych stosowanych w językach obcych.
- Zastosowanie konstrukcji gramatycznych i terminologii zawodowej do budowania
swobodnych wypowiedzi.
- Analiza tekstów naukowych w językach obcych.
- Doskonalenie własnych umiejętności językowych.
W cyklu 2020Z:
TREŚCI PROGRAMOWE: Strategies for Working with Families of Struggling Readers- Reports from Scientific Research Effective Interventions and Approaches for Engaging families in Children's Literacy - how can we create Literacy Space? Using Children's Literature to Connect Families and Schools Educational Bibliotherapy & Fairytale Therapy at Work with a Child with Developmental Problems Developing Workshops for Family Education TEMATY PREZENTACJI: temat 1: AN INTERGENERATIONAL APPROACH TO FAMILY LITERACY |
W cyklu 2020L:
TREŚCI PROGRAMOWE: Strategies for Working with Families of Struggling Readers- Reports from Scientific Research Effective Interventions and Approaches for Engaging families in Children's Literacy - how can we create Literacy Space? Using Children's Literature to Connect Families and Schools Educational Bibliotherapy & Fairytale Therapy at Work with a Child with Developmental Problems Developing Workshops for Family Education TEMATY PREZENTACJI: temat 1: AN INTERGENERATIONAL APPROACH TO FAMILY LITERACY |
W cyklu 2021Z:
TREŚCI PROGRAMOWE: Strategies for Working with Families of Struggling Readers- Reports from Scientific Research Effective Interventions and Approaches for Engaging families in Children's Literacy - how can we create Literacy Space? Using Children's Literature to Connect Families and Schools Educational Bibliotherapy & Fairytale Therapy at Work with a Child with Developmental Problems Developing Workshops for Family Education TEMATY PREZENTACJI: temat 1: AN INTERGENERATIONAL APPROACH TO FAMILY LITERACY |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Konwersatorium w języku obcym - I rok PC
Wiedza
K_W02 Zna podstawową terminologię obcojęzyczną z zakresu nauk społecznych.
Umiejętności
K_U06 Potrafi w sposób spójny wypowiadać się w obcym języku na wybrane tematy dotyczące dziedziny nauk społecznych
K_U06 Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności językowe, korzystając z różnych źródeł i nowoczesnych technologii
Kompetencje społeczne
K_K01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności językowych, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się językowego
Konwersatorium w języku obcym - II rok PC
Wiedza
K_W01 Zna specjalistyczną terminologię obcojęzyczną używaną w
pedagogice, pedagogice specjalnej, psychologii, socjologii i
medycynie.
Umiejętności
K_U08 Potrafi w sposób spójny wypowiadać się w obcym języku na
zróżnicowane tematy dotyczące swojej dziedziny studiów,
wykorzystując rozbudowany zasób słownictwa specjalistycznego.
K_U08 Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności
językowe, korzystając z różnych źródeł i nowoczesnych technologii.
Kompetencje społeczne
K_K03e Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności językowych,
rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się językowego.
Literatura
W cyklu 2020Z:
Kreider, H., Caspe, M., Hiatt-Michael, D.B. (2013), Promising Practices for Engaging Families in Literacy, Charlotte, NC, Information Age Publishing, INC. Miller, S. (2010), Supporting Parents. Improving outcomes for children, families and communities, McGraw-Hill Education Open University Press. Tuten, J., Jensen, D.A., Endrizzi, Ch. K. (2018), Crossing Literacy Bridges. Strategies to callaborate with families of struggling readers, Lanhan,Boulder,New York, London, Rowman&Littlefield. |
W cyklu 2020L:
Kreider, H., Caspe, M., Hiatt-Michael, D.B. (2013), Promising Practices for Engaging Families in Literacy, Charlotte, NC, Information Age Publishing, INC. Miller, S. (2010), Supporting Parents. Improving outcomes for children, families and communities, McGraw-Hill Education Open University Press. Tuten, J., Jensen, D.A., Endrizzi, Ch. K. (2018), Crossing Literacy Bridges. Strategies to callaborate with families of struggling readers, Lanhan,Boulder,New York, London, Rowman&Littlefield. |
W cyklu 2021Z:
Kreider, H., Caspe, M., Hiatt-Michael, D.B. (2013), Promising Practices for Engaging Families in Literacy, Charlotte, NC, Information Age Publishing, INC. Miller, S. (2010), Supporting Parents. Improving outcomes for children, families and communities, McGraw-Hill Education Open University Press. Tuten, J., Jensen, D.A., Endrizzi, Ch. K. (2018), Crossing Literacy Bridges. Strategies to callaborate with families of struggling readers, Lanhan,Boulder,New York, London, Rowman&Littlefield. |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Link do zajęć: METODY KSZTAŁCENIA |
W cyklu 2020L:
Link do zajęć: Grupa 2 (I cykl) https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ace8a510d76534ae1a5f48d84c0470033%40thread.tacv2/conversations?groupId=e2c7d344-22e1-4efd-b96f-7892fa2c9f0e&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 Grupa 1 (II cykl) https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ab2a4bb6292c44fefb0e09331b1654886%40thread.tacv2/conversations?groupId=9e129524-1ffd-4cad-bf6c-02e3ff005f9f&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA |
W cyklu 2021Z:
Link do zajęć https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aNyZWslL4iwA2fjzrqZ5zTXMRHmY1CEdsYVAO1CXPlPE1%40thread.tacv2/conversations?groupId=41d8eb5a-7cf2-48f0-92b6-07dc24927d3d&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 METODY KSZTAŁCENIA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: