Aktuelle Probleme inklusiver Bildung in Europa 00-0F-API
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022Zn:
1. Założenia teoretyczne pedagogiki inkluzyjnej. 2. Pedagogika inkluzyjna a pedagogika integracyjna - podobieństwa i różnice. 3. Podstawy teoretyczne dydaktyki szkoły włączającej w wybranych krajach UE. 4. Metody dydaktyczne stosowane w oświacie włączającej w wybranych krajach UE. 5. Przekształcanie szkół specjalnych na szkoły włączające w wybranych krajach UE. 6. Prowadzenie lekcji w szkołach inkluzyjnych w Niemczech i Austrii - projekcja filmu. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2022Zn:
Metody dydaktyczne: Metody podające wykład z wykorzystaniem technik audiowizualnych (15 godz.). Ocenie poddana jest: Wiedza na temat pedagogiki inkluzyjnej. Nakład pracy własnej studenta: - analiza zalecanej literatury przedmiotu (10 godz.) - analiza treści wykładów (15 godz.) - przygotowanie do kolokwium zaliczeniowego (25 godz.) (Przyjęto zasadę, że 25-30 godz. pracy własnej studenta odpowiada 1 punkt ECTS). Sumaryczna liczba punktów ECTS 2. Link do zespołu na MS Teams: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3asPRiBTYqVxSG5RJaH0K2hYF4DYVLH5_V83OoRoYpbhs1%40thread.tacv2/conversations?groupId=f332873b-a50f-4f79-a35d-61bc26fa29ff&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: