Courses at
Institute of Special Education
- (in Polish) Podstawy pedagogiki specjalnej SP-PPS3
- (in Polish) Hospitacje zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (praktyka) SP-HZK1
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna (10-szkoła i/lub 10-poradnia, 20-placówka WWR) SP-P-TPWc
- (in Polish) Metodologiczne podstawy diagnozowania - dydaktyka specjalna SP-MPD1
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna (20-szkoła, 20-poradnia, 10-WWR) SP-P-TPW
- (in Polish) Konstruowanie IPETów dla uczniów z dysfunkcją wzroku SP-KIW1
- (in Polish) Metody neurofizjologiczne w rehabilitacji dziecięcej SP-MNR
- (in Polish) Metody i techniki pielęgnacji dziecka z zaburzonym rozwojem psychoruchowym SP-MTP1
- (in Polish) Metoda VIT - poprawa komunikacji SP-MVI
- (in Polish) Indywidualne praktyki SP-P-INP
- (in Polish) Podstawowe założenia diagnozy funkcjonalnej SP-PDF
- (in Polish) Podstawy funkcjonowania zmysłów: wzrok SP-PFW
- (in Polish) Propedeutyka wczesnego wspomagania rozwoju SP-PWR
- (in Polish) Rozwój człowieka w biegu życia SP-RCB
- (in Polish) Psychologiczne i społeczne aspekty rehabilitacji słabowidzących SP-SRS
- (in Polish) Wybrane zagadnienia z anatomii, fizjologii i patologii układu słuchu SP-WPS
- (in Polish) Ergoterapia - terapia ręki w rozwoju małego dziecka SP-ERG
- (in Polish) Metody komunikacji alternatywnej SP-MKA
- (in Polish) Samodzielność osób z niepełnosprawnością wzroku w codziennym życiu 20-3M-SON
- (in Polish) Diagnoza funkcjonalna osób z autyzmem SP-DFA
- (in Polish) Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju SP-DTD1
- (in Polish) Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną SP-MNI
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną SP-MUI
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością ruchową SP-MUR
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MIO
- (in Polish) Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MRW
- (in Polish) Rehabilitacja osób z niepełnosprawnością sprzężoną SP-RNS
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z autyzmem SP-WOA
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z zaburzeniami psychicznymi SP-WOZ
- (in Polish) Wybrane zagadnienia okulistyki SP-WZO1
- (in Polish) Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju - 3 SP-DTDc
- (in Polish) Studium przypadku - indywidualna praca z dzieckiem i rodziną SP-STP1
- (in Polish) Ocena poziomu funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-OFU1
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego SP-WOF2
- (in Polish) Profesjonalizm w rehabilitacji osób z niepełnosprawnością wzroku SP-ONW
- (in Polish) Metody oceny i usprawniania wzroku u małych dzieci i dzieci z niesprawnością sprzężoną SP-UWD
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną SP-MZU
- (in Polish) Praktyka indywidualna w organizacjach, placówkach edukacyjnych i (lub) rehabilitacyjnych SP-P-TYI
- (in Polish) Pedagogika terapeutyczno-lecznicza SP-PTL
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością ruchową SP-WOP1
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS1
- (in Polish) Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym SP-DDW
- (in Polish) Rozwój psychoruchowy małego dziecka 0-3 SP-RMD
- (in Polish) Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym SP-RPS
- (in Polish) Ćwiczenia umiejętności prowadzenia zajęć na sali terapeutycznej SP-CUP
- (in Polish) Metody terapii dzieci z zaburzeniami w rozwoju SP-MTD
- (in Polish) Prowadzenie terapii SI SP-TSI
- (in Polish) Wykorzystanie technik arteterapeutycznych w usprawnianiu integracji zmysłów SP-WIZ
- (in Polish) Współpraca z rodziną dziecka z zaburzeniami SI SP-WSI3
- (in Polish) Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 1 SP-P-WWDd
- (in Polish) Wizyty studyjne - hospitacje SP-WSH
- (in Polish) Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji SP-MIS
- (in Polish) Metodyka wsparcia rodziny we wczesnej interwencji terapeutycznej SP-MIT
- (in Polish) Metodyka wspomagania rozwoju integracji percepcyjno-motorycznej SP-MWI
- (in Polish) Metodyka zajęć muzyka i ruch w procesie wspomagania rozwoju małego dziecka SP-MZJ
- (in Polish) Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka SP-PMR2
- (in Polish) Prawne podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego rodziny SP-PZZ
- (in Polish) Prawne podstawy kształcenia uczniów z SPE SP-PKS
- (in Polish) Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI2
- (in Polish) Prawne podstawy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia z trudnościami w uczeniu się SP-PUU
- (in Polish) Praca z dzieckiem/uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi cz.3 (moduł z zakresu diagnostyki i dydaktyki specjalnej) SP-DID3
- (in Polish) Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami w rozwoju SP-DDZ3
- (in Polish) Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku szkolnym SP-DSD3
- (in Polish) Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS3
- (in Polish) Rehabilitacja wzroku małego dziecka SP-RWM3
- (in Polish) Techniki terapeutyczne w modelu behawioralno-poznawczo-rozwojowym SP-TTM
- (in Polish) Aspekty prawne w pracy środowiskowej SP-APW
- (in Polish) Ergoterapia - terapia ręki w rozwoju małego dziecka SP-ERG3
- (in Polish) Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się - Mechanizmy uczenia się SP-PMU2
- (in Polish) Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS2
- (in Polish) Metoda werbotonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt SP-MWT3
- (in Polish) Studium przypadku - indywidualna środowiskowa praca z dzieckiem i rodziną - praktyka SP-STP4
- (in Polish) Psychospołeczne podstawy metodyki pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-PET
- (in Polish) Pierwsza pomoc przedmedyczna pediatryczna SP-PIE
- (in Polish) Strategie i techniki w modelu behawioralno-poznawczo-rozwojowym w pracy z małym dzieckiem i jego rodziną SP-TEG
- (in Polish) Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-ZES1
- (in Polish) Современно состояние образования и пути построения новой школы 00-0F-CCO
- (in Polish) Trening Umiejętności Społecznych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TUS
- (in Polish) Prawne aspekty wsparcia rodziny SP-INY
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna w zespołach WWR (E3.WWR) SP-P-ASY
- (in Polish) Praktyka zawodowa: indywidualna praca środowiskowa z dzieckiem i rodziną (studium dziecka i rodziny) (E.3.WWR)-1 SP-P-ZAW2
- (in Polish) Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-DFZ
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna-1 SP-P-EAP1
- (in Polish) Współpraca z rodziną uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-WUA
- (in Polish) Aranżacja przestrzeni w środowisku dziecka i rodziny SP-NŻA
- (in Polish) Metodyka zajęć rewalidacyjnych z uczniem z zaburzeniem ze spektrum autyzmu -1 SP-RZA
- (in Polish) Metodyka wspieranie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w dorosłym życiu SP-WOD
- (in Polish) Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-WWR-3
- (in Polish) Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AKZ
- (in Polish) Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-PTA
- (in Polish) Metodyka kształcenia i wychowania dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w przedszkolu SP-SAP
- (in Polish) Metodyka zajęć rewalidacyjnych z uczniem z zaburzeniem ze spektrum autyzmu -1 SP-ZRU-1
- (in Polish) Podstawy neurologii dziecięcej SP-DZI10
- (in Polish) Metodyka kształcenia i wychowania dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w przedszkolu SP-WAP
- (in Polish) Rozwój widzenia i zaburzenia w rozwoju widzenia SP-RWI
- (in Polish) Praktyka (samodzielne prowadzenie zajęć) SP-P-RWW8
- (in Polish) Dieta sensoryczna SP-DSE10
- (in Polish) Organizacja procesu terapeutycznego i ergonomia pracy SP-OEP10
- (in Polish) Standardy opracowania wyników badań i pisanie raportów SI SP-SSI10
- (in Polish) Wybrane metody neurofizjologiczne SP-WMN10