Media Research Methods SC-2S-MBM
TREŚCI PROGRAMOWE
1. Metody badania dawnych i nowych mediów.
2. Kategorie pojęciowe związane z metodami badań mediów.
3. Metody organizowania prac w mediach.
4. Wzmacnianie pozycji na rynku mediów.
5. Analiza wybranych mechanizmów ze świata mediów, marketingu i public relations.
6. Media a Internet.
Type of course
Course coordinators
Assessment criteria
Student przedstawia portfolio własnych prac wykonywanych w toku zajęć oraz, do wyboru przez studenta, przeprowadzany jest egzamin ustny bądź pisemny w formie eseju.
Practical placement
Brak
Bibliography
Wybrane, odnoszące się do bieżących spraw, artykuły z miesięcznika Press. Wybrane rozdziały z podręcznika: Maigret E. (2012). Socjologia komunikacji i mediów. Oficyna Naukowa
Notes
Term 2020L:
Nakład pracy studenta to 100h. Zgodnie z zaleceniami pilotażowego programu MNiSW pn. Mistrzowie Dydaktyki realizowanego przez prowadzących w University College London stosowane są metody czynne, oparte na tutoringu małych grup i uczeniu przez doświadczenie. Wykład stosowany jest w powiązaniu z innymi formami i jego rolą jest prowadzić do refleksji nad uprzednim doświadczeniem. |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: