The Media, Advertising and Public Relations in Practice 20-FF-MPR
Wyrobienie w przyszłych praktykach branży medialnej nawyku regularnej krytycznej lektury kluczowego metamedialnego magazynu, w miarę możliwości opartej o podstawowe kategorie socjologiczne.
Wprowadzenie do studiowania specjalności socjologia mediów.
Zawody medialne i zawody, w których potrzebne jest rozumienie mediów i kontakt z mediami.
Type of course
Course coordinators
Assessment criteria
Nakład pracy studenta to 100h. Zgodnie z zaleceniami pilotażowego programu MNiSW pn. Mistrzowie Dydaktyki realizowanego przez prowadzących w University College London stosowane są metody czynne, oparte na tutoringu małych grup i uczeniu przez doświadczenie. Wykład stosowany jest w powiązaniu z innymi formami i jego rolą jest prowadzić do refleksji nad uprzednim doświadczeniem.
Practical placement
Brak
Bibliography
Wybrane, odnoszące się do bieżących spraw, artykuły z miesięcznika Press. Wybrane rozdziały z podręcznika: Maigret E. (2012). Socjologia komunikacji i mediów. Oficyna Naukowa
Notes
Term 2020L:
Nakład pracy studenta to 100h. Zgodnie z zaleceniami pilotażowego programu MNiSW pn. Mistrzowie Dydaktyki realizowanego przez prowadzących w University College London stosowane są metody czynne, oparte na tutoringu małych grup i uczeniu przez doświadczenie. Wykład stosowany jest w powiązaniu z innymi formami i jego rolą jest prowadzić do refleksji nad uprzednim doświadczeniem. |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: