The Sociology of the Media 20-4S-SME
Warsztat socjologicznej pracy z mediami, z elementami internetoznawstwa
Type of course
Course coordinators
Learning outcomes
Wiedza
Zna elementarną terminologię z zakresu socjologii mediów.
Ma uporządkowaną wiedzę szczegółową w zakresie socjologii mediów.
Ma podstawową wiedzę o głównych kierunkach rozwoju i najważniejszych nowych osiągnięciach w socjologii mediów.
Zna i rozumie podstawowe metody analizy i interpretacji różnych wytworów kultury właściwe dla wybranych tradycji, teorii lub szkół badawczych w obrębie socjologii.
Ma podstawową wiedzę o instytucjach kultury i orientację we współczesnym życiu kulturalnym
Umiejętności
Potrafi prawidłowo interpretować zjawiska związane z mediami.
Potrafi analizować przyczyny i przebieg konkretnych procesów i zjawisk związanych z mediami.
Posiada umiejętność rozumienia i analizowania zjawisk medialnych.
Posiada umiejętność przygotowania spełniających uznane standardy prac pisemnych w języku polskim, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł.
Posiada umiejętność przygotowania spełniających uznane standardy wystąpień ustnych w języku polskim, w zakresie socjologii, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł
Kompetencje społeczne
Potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role.
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny.
Uczestniczy w życiu kulturalnym, korzystając z różnych mediów i różnych jego form
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: